martes, 8 de febrero de 2011

MARCADORES SOCIAIS (práctica número 46)

 -Definición:
Os marcadores sociais son una forma de almacenar, clasificar e compartir enlaces en Interne.
 -Utilidade xeral:
Podes utilizar os marcadores sociais pa axudar a que os teus contidos, artículos, post no teu blog, podcast ou vídeos sean difundidos por a red.












-Mister-wong: 
Mister Wong é un dos mayores marcadores sociais gratuitos de Europa. Actualmente, o servicio está disponible en Alemán, Inglés, Ruso, Chino, Español e Francés.Os marcadores favoritos poden ser guardados dunha forma pública ou privada.

-Outros marcadores: 
• Del.icio.us: É un dos marcadores sociais máis conocidos e utilizados. Permite compartir noticias, clasificalas por tags, ver as persoas que comparten esa misma noticia o enlace, así como ver os “tweets” que mencionan ese link.
• Digg.com: Marcador social similar a delicious, dónde se poden clasificar os resultados por temáticas: ciencia, tecnología, negocios, deportes, etc. Podense buscar resultados tanto en formato noticia, imagen ou vídeos, e se poden votar todos os resultados.

No hay comentarios:

Publicar un comentario